تبلیغات آنلاین 1

چه تفاوتی میان طراحی آگهی‌های آنلاین و آفلاین وجود دارد؟

ارتباط میان تبلیغات آنلاین و آفلاین - نویسنده : محمد‌امین مولوی - ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

در کل همه کمپین‌های تبلیغاتی، چه آنلاین و چه آفلاین برای اطلاع‌رسانی و افزایش فروش راه‌اندازی می‌شوند. ولی میان طراحی‌های گرافیکی این دو حوزه تبلیغاتی شباهت و تفاوت‌هایی وجود دارد که در ادامه به این دو می ‌پردازیم:

 

شباهت: در طراحی‌های مربوط به هر دو روش آنلاین و آفلاین، باید به برندینگ توجه ویژه‌ای شود و تمام آنچه که در کتاب برند آمده‌است، توسط طراح رعایت گردد.

 

تفاوت‌ها:

 

۱. کسانی که با هر دو این روش‌های تبلیغات سروکار داشته‌اند، کاملا متوجه هستند که تبلیغات آنلاین امکاناتی در برابر آنها قرار داده تا راحت‌تر دریابند که کدام آگهی روی مخاطبشان تاثیر بیشتری گذاشته، ولی در تبلیغات آفلاین به هیچ وجه نمی‌توان چنین موضوعی را ردیابی کرد.

 

۲. در تبلیغات آفلاین زیبایی در طراحی حرف اول و آخر را می‌زند، ولی در تبلیغات آنلاین باید دریابیم که کدام تبلیغ برای مخاطب ما جذاب‌تر است و فقط هنگامی به نتیجه می‌رسیم که هزاران تست متوالی انجام دهیم. شاید یک تبلیغ زیبا نتایج تست‌های متوالی ما باشند، شاید هم سادگی برای مخاطبان ما جذابیت بیشتری داشته باشد.

 

برگرفته از وبلاگ Site Scout

برچسب ها : , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !