CTR

سه نکته برای نوشتن تیتر مطالبی که CTR بالایی دارند

تبلیغات آنلاین - نویسنده : حسین موسوی - ۱۲ خرداد ۱۳۹۵

CTR (مخفف Click Through Rate)، یکی از کمیت های بسیار مهم در حوزه بازاریابی است که بواسطه آن می‌توانیم از میزان موفقیت یک کمپین ایمیلی یا تبلیغاتی آگاهی پیدا کنیم. CTR در حقیقت از تعداد افرادی که روی یک لینک کلیک کرده‌اند به دست می‌آید و به همین دلیل است که رویکردی درست در نوشتن تیتر مطالب نیز می‌تواند سبب موفقیت شما در ایمیل مارکتینگ هم شود:

– ۸ عدد جادویی شما خواهد بود:

بررسی‌های انجام شده روی تیترها نشان داده‌، نمونه‌هایی که شامل هشت کلمه هستند، CTR آنها حدود ۲۱% از CTR میانگین دیگر تیترها بیشتر است. در کل خیلی از افرادی که در حوزه وبلاگ‌نویسی و ایمیل مارکتینگ به فعالیت می‌پردازند، معتقدند که تیترهای کوتاه‌تر، تعداد بیشتری مخاطب جذب می‌کنند.

– از دونقطه و خط تیره استفاده کنید:

CTR سرفصل‌هایی که در آنها از دو نقطه و خط تیره استفاده شده است، حدود ۹% از دیگر نمونه ها بیشتر است. شاید دلیل اصلی چنین اتفاق مهمی این باشد که وقتی در نوشتن تیتر این دو المان مورد استفاده قرار می‌گیرند، مجبور می‌شوید اطلاعات بیشتری به مخاطب خود درباره محتوای تولیدی بدهید.

– در نوشتن تیتر، توجه داشته باشید که تصاویر کلیک خورند:

سعی کنید وب‌سایت و یا وبلاگ خود را به گونه‌ای طراحی کنید که بتوانید از تصاویر در کنار تیتر‌های خود بهره ببرید؛ زیرا در تحقیقات صورت گرفته روی تیترهایی که عکسی به گرو خود داشته‌اند، مشخص شده که پیروی از چنین رویه‌ای، افزایش CTR تیتر مورد نظر، نسبت به تیترهای بدون عکس برابر ۲۷% است. همچنین در محتوای ایمیل‌ها هم چنین موردی صدق می‌کند و تیتر‌های داخل اکثر ایمیل‌هایی که در آنها عکس به کار رفته است، CTR بیشتری نسبت به ایمیل‌های بدون عکس دارند.

منبع: گاردین (Guardian)

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

حسین موسوی

من از اونجایی که علاقه مند به تجارت، اقتصاد و صنعت تبلیغات و بازاریابی بودم و از طرفی همیشه برنامه نویسی و آی تی رو دوست داشتم در دانشگاه کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد مهندسی آی تی خوندم. مدیر بخش ارتباط با مشتریان شبکه تبلیغات هستم و کارهای مورد علاقه ام در اوقات فراغت برنامه نویسی و مطالعه هست.

تبلیغات

10 دیدگاه در رابطه با “سه نکته برای نوشتن تیتر مطالبی که CTR بالایی دارند
  1. فید بک : سه نکته برای نوشتن تیتر مطالبی که CTR بالایی دارند | ایرانی سئو

  2. فید بک : سه نکته برای نوشتن تیتر مطالبی که CTR بالایی دارند – نوشته‌های روزانه برای زندگی بهتر

  3. موسی
    خرداد ۱۵, ۱۳۹۵ — ۶:۳۲ ق.ظ

    ممنون از مطلب فنی و مفیدتون

  4. محی سنیسل
    خرداد ۱۵, ۱۳۹۵ — ۷:۱۰ ق.ظ

    حسین جان، ممنون بخاطر این مطلب مفید

  5. shirozhan
    خرداد ۲۰, ۱۳۹۵ — ۲:۲۲ ب.ظ

    تشکر آقا حسین
    مطلب قابل توجه و نکات مفیدی بود .
    تشکر

  6. بنیامین
    خرداد ۲۲, ۱۳۹۵ — ۳:۲۲ ب.ظ

    خیلی مفید بود ازاش استفاده میکنم توسایتم

  7. برندیاب
    خرداد ۲۳, ۱۳۹۵ — ۶:۲۰ ق.ظ

    مطلب بسیار جالبی بود،خیلی از این موارد را رعایت نمیکردم ،بسیار ممنون

  8. قالب وردپرس
    خرداد ۲۵, ۱۳۹۵ — ۵:۱۰ ق.ظ

    باسلام
    مطالبتون خلاصه ، مفید و عالی هستند.

  9. ترجمه تخصصی: ترجمانو
    خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ — ۱۰:۳۹ ق.ظ

    مطلب خوب ولی خیلی کوتاه بود. اگر مطلبی طولانی‌تر با نکات بیشتری می‌بود، قطعاً کاربرد بیشتری داشت. ازتون بابت این نوشته ممنونم.

  10. فید بک : ثبت آگهی رایگان | سایت گزارش بازار | گزارش بازار

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !