لینک-سازی

۳ نمونه استراتژی لینک سازی موفق

سئو و بهینه سازی سایت - نویسنده : رامین جابری - ۲۵ مرداد ۱۳۹۴

لینک‌سازی (Link Building) به تنهایی برای افرادی که در حوزه وب فعالیت ندارند، عبارت عجیبی به نظر می‌آید. لینک‌ها مانند خیابان‌هایی هستند که در میان صفحات وب کشیده شده‌اند. همین تعریف ساده سبب می‌شود که راحت‌تر درک کنید که به خیابان‌های بیشتری نیاز دارید تا وب‌سایت شما بهتر دیده شود. اغلب لینک های دریافتی از تولید محتوای با کیفیت حاصل می‌شود که در مقاله لینک‌سازی در عصر بازاریابی محتوایی به آن اشاره کردیم.

در ادامه به سه استراتژی لینک‌سازی اشاره می‌کنیم که بواسطه آنها می‌توانید تعداد خیابان‌های خود را سریع‌تر افزایش دهید.

۱- مشتری‌های خود را به خودتان لینک کنید

:بی‌شک برای شرکت در یک رویداد به وب‌سایت آن مراجعه کرده‌اید و اسپانسرهای آنها را دیده‌اید و بعضا برای شما جذاب بوده که دقیقا در چه حوزه‌ای به فعالیت می‌پردازند. دقیقا این اسپانسرها برای خود یک خیابان ایجاد کرده‌اند تا افراد بیشتری وارد وب‌سایت آنها شوند.

۲- ساخت یک وبلاگ برای کمپانی، افزایش میزان ارزش آن به واسطه محتوا مفید

: این روش بسیار مرسوم است و اکثر شرکت‌های شناخته شده دنیا از این روش برای لینک‌سازی خود از این روش بهره می‌برند. وبلاگ‌هایی که مطالب تازه و نوین دارند به صورت خیلی نامحسوس می‌توانند هزاران خیابان را از خود عبور دهند و سبب افزایش لینک‌ها شوند.
contentfeatured

۳- تولید محتوایی که قدرت ویروسی شدن و اشتراک گذاری را در خود داشته باشند

: بی‌شک محتوایی که در آن خلاقیت به کار رفته و با خود نوآوری به همراه دارد، سبب می‌شود که افراد بیشتر درگیر آن شوند و نهایتا محتوا تولید شده با این خصوصیات سریعا ویروسی شود.

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

3 دیدگاه در رابطه با “۳ نمونه استراتژی لینک سازی موفق
  1. سئو
    مرداد ۲۸, ۱۳۹۴ — ۸:۵۷ ق.ظ

    با سلام
    شما اگر خاکستری نباشی جایی در بازار نخواهی داشت

    تولید محتوا:سایت کارت شارژ جون ااصلا نیاز به محتوا ندارید

    سفید بودن و محتوا داشتن خوبه اما هزینه و زمان زیادی میگیره

  2. فایبرکانکس
    مرداد ۲۹, ۱۳۹۴ — ۵:۲۷ ب.ظ

    من خودم یکی از طرفداران تولید محتوا هستم اما فکر میکنم همانطور که دوستمون هم گفتند همه به تولید محتوا احتیاج ندارن، آنها میتوانند بجای تولید محتوا به تولید اعتبار فکر کنند.

  3. فید بک : 5 نمونه از استراتژی های لینک سازی | ریت الزهرا

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !