۳ راهکار برای افزایش نرخ تبدیل کمپین‌های بنری

تبلیغات آنلاین - نویسنده : آرین علی‌نقی - ۱۲ شهریور ۱۳۹۶

نرخ تبدیل (Conversion Rate) یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که به واسطه اندازه‌گیری آن، میزان موفقیت یک کمپین تبلیغاتی مشخص می‌شود. گاهی اوقات به نظر می‌آید که یک کمپین تبلیغاتی در اصولی‌ترین حالت ممکن طراحی شده است و مشخصا بنر و صفحه فرود آن نیز نرخ تبدیل بسیار بالایی به ارمغان خواهند آورد؛ اما در نهایت بازخورد چندان راضی‌کننده نیست! در ادامه این مطلب به ۳ راهکار می‌پردازیم که سبب افزایش نرخ تبدیل می‌شوند که بارها حساب خود را پس داده‌اند:

آشنایی با مفهوم نرخ تبدیل و بهینه سازی نرخ تبدیل

۱. امکان دسترسی به مخاطبان هدف به کمک هدفمندی‌ها

کسب‌وکار هایی که از تبلیغات بنری به عنوان ابزاری برای پیدا کردن بازار هدف خود بهره می‌برند، می‌توانند به کمک هدفمندی‌ها نیز به مخاطب مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. با اینکه شاید تصمیم داشته باشید که برای برندسازی یک کمپین بدون هدفمندی و به صورت کلی اجرا کنید، اما همواره لازم است که با شناخت دقیق مخاطب هدف خود و استفاده از هدفمندی‌های تبلیغاتی، به مخاطب مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید.

۲. هدفگیری مجدد

این سرویس به شما کمک می‌کند تا مخاطبی که در مورد برند و محصولات/خدمات شما مطلع شده، دوباره مورد هدف قرار گیرد و در نهایت خرید و پرداخت نهایی را صورت دهد.

همه چیز در مورد هدفگیری مجدد و مزایای آن

فرض کنید که یک دستبند را در سایتی دیده‌اید و حتی آن را در سبد خرید خود قرار داده‌اید و در نهایت، در مرحله پرداخت آن را رها کرده‌اید و از وب‌سایت مورد نظر خارج شده‌اید. یک هفته گذشته و در حین وب‌گردی با بنر تبلیغاتی همان دستبند روبرو می‌شوید و احتمال اینکه دوباره روی آن کلیک کنید و خرید خود را تکمیل کنید بسیار بالا است. دقیقا به همین دلیل بنرهای کمپین‌‌های هدفگیری مجدد، CTR بالایی دارند و در نهایت نرخ تبدیل آنها هم بسیار بالا است.

۳. متن روی بنر و دکمه فراخوان

همواره استفاده از متن مناسب روی بنر و دکمه فراخوانی که اصولی طراحی شده و چشم‌نواز باشد، می‌توانند هم CTR بنر را افزایش داده و هم نرخ تبدیل را به حداکثر ممکن برسانند؛ به این منظور پیشنهاد می‌شود که همواره روی متن و دکمه فراخوان خود تست انجام دهید و پس از تکرار چندین باره تست خود، از بهترین نمونه استفاده کنید.

اگر شما هم از راهکاری برای افزایش نرخ تبدیل استفاده می‌کنید،‌ آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

برچسب ها : , , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

آرین علی‌نقی

یه طراح شهری هستم که به تکنولوژی و بازی‌های ویدیویی علاقه دارم. همین گوشه و کنارا هم عکاسی می‌کنم. همه این موارد روی عملکرد من به عنوان یک متخصص ارتباط با مشتری، تاثیر گذاشته و باعث شده که ذوق خاصی در انجام کارهایم داشته باشم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !

info user twitter

اینفوگرافیک استفاده کاربران ایرانی از توییتر

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۱۰ آبان ۱۳۹۶

content-marketing-history

اینفوگرافیک تاریخچه بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا - ۴ اسفند ۱۳۹۵