۳ کسب‌وکاری که کمپین بازگشت به مدرسه متفاوتی داشته‌اند

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : رامین جابری - ۲۹ مرداد ۱۳۹۶

در گذشته بیشتر درباره اینکه چه نوع کسب‌‌وکارهایی می‌توانند کمپین بازگشت به مدارس را داشته باشند نیز مطلبی آوردیم و نمونه‌های را به صورت اجمالی با شما به اشتراک گذاشتیم. در ادامه این مطلب سراغ سه کمپین موفق بازگشت به مدرسه می‌رویم که توسط کمپانی‌های بزرگ اجرا شده است و عنوان می‌کنیم که چگونه توانسته‌اند مخاطبان بیشتری برای کمپین خود بدست آورند:

۱) نایکی به مدرسه باز می‌گردد

نایکی که یکی از مشهورترین تولیدکنندگان لباس و لوازم ورزشی در سراسر دنیا محسوب می‌شود، هر ساله روی کمپین بازگشت به مدرسه خود تمرکز مضاعفی می‌کند. امسال هم که این کمپین را دوباره اجرا کرده است، از کانال‌های بسیاری جهت تبلیغات این کمپین بهره برده است که از میان آنها می‌توانیم به تبلیغات بنری اشاره کنیم که یکی از بنرهای کمپین آن در ادامه قابل مشاهده است.

از سوی دیگر نایکی به کمک یک صفحه فرود سعی کرده تا تمام محصولات مناسب برای دانش‌آموزان و دانشجوها را در یک جا جمع کند و آنها بتوانند به بهترین مواردی که برای آنها کاربرد دارد نیز دسترسی پیدا کنند. استوری‌های اینستاگرام نایکی هم بسیار با برنامه و با هدف منتشر شده‌اند و لینک صفحه فرود در اکثر آنها قرار داده شده تا افراد بتوانند مستقیما محصولات مورد نظر خود را پیدا و آنها را خریداری کنند.

صفحه فرود امسال نایکی برای کمپین برگشت به مدرسه

۲) دیجی‌کالا

دیجی‌کالا هم هر ساله روی این کمپین تمرکز می‌کند و در سال گذشته هم با ارائه تخفیف و یک کمپین متفاوت، سعی کرد تا بیشترین میزان تعامل را با مخاطب هدفش داشته باشد. جوایز این کمپین آنقدر جذاب بودند که هر دانش‌آموز و دانشجویی، از آن صحبت می‌کرد و تصمیم داشت که در آن شرکت کند؛ در حقیقت دیجی‌کالا ارزشی ایجاد کرده بود که برای مخاطبان آن جذاب باشد. این شرکت به خوبی این کمپین را در کانال‌های مختلف آنلاین خود تبلیغ کرد که در ادامه می‌توانید یکی از پست‌های اینستاگرام این کمپین را مشاهده کنید:

با کلیک روی این عکس، صفحه فرود سال گذشته دیجی‌کالا را مشاهده کنید

بازگشت به مدارس، فرصتی برای بازگشت به اوج

۳) وال‌مارت و هر آنچه که مخاطبانش نیاز دارند

وال‌مارت که یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین و حضوری دنیا محسوب می‌گردد، سعی کرده که برای برآورده کردن نیاز مخاطبان هدفش که دانش‌آموزان و دانشجو‌ها هستند، سراغ بسته‌ای کامل و جامع برود. در محصولاتی که برای کمپین بازگشت به مدارس امسال وال‌مارت درنظر گرفته شده‌اند، هر آنچه که به یک دانش‌آموز و دانشجو مرتبط است نیز دیده می‌شود؛ از لباس گرفته تا میز تحریر. وال‌مارت برای تبلیغات این کمپین، سراغ فضاهای آنلاین رفته است که در ذیل بنر تبلیغاتی این کمپین آمده است:

بنر وال‌مارت برای کمپین بازگشت به مدارس سال ۲۰۱۷

این کمپین به خوبی در شبکه‌های اجتماعی پوشش داده شده است و وال‌مارت سعی کرده که پیشنهادات خودش را به دست مخاطبان مورد نظرش برساند.

نتیجه گیری

یکی از مهم‌ترین مواردی که برای کمپین‌های بازگشت به مدارس وجود دارد، این است که بتوانید به درستی محصولات و پیشنهادات خود را به مخاطبان خود نشان دهید و آنها را جذب کنید. این مورد لازمه یک برنامه دقیق تبلیغاتی است که شاید با بودجه بالایی امکان‌پذیر شود، ولی در نهایت شما سرمایه‌گذاری درستی برای کسب‌وکار خود و این کمپین کرده‌اید.

برچسب ها : , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !