5-3-2015-11-09-41-PM

کمپین تبلیغاتی افزایش کاربر تیکت به کمک اپل واچ

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : حسین موسوی - ۲۴ خرداد ۱۳۹۴

همان طور که می‌دانید به شدت بازار ساعت هوشمند اپل واچ داغ است و همه طرفداران این محصول که کم هم نیستند، خواهان این هستند که یکی از آن را بر دست خود داشته باشند. اخیرا وب‌سایت تیکت از جذابیت این محصول استفاده کرده و یک کمپین نمایش بنر راه‌اندازی کرده که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم:

 

هدف تیکت از راه‌اندازی این کمپین که به صورت نمایش بنر بوده، این است که تعداد مخاطبان خود را افزایش داده و به واسطه اهدا یک اپل واچ نظر همه را به خود جلب کند.

 

در بنر تبلیغاتی این کمپین دقیقا روی موضوعی تمرکز شده که این کمپین را به شدت برای مخاطب جذاب می‌کند (اپل واچ). همان طور که در زیر قابل مشاهده است، Call-to-Action این بنر تبلیغاتی  هم دقیقا به برنده شدن اپل واچ اشاره کرده و مخاطب را به سوی برنده شدن این ساعت هوشمند راهنمایی می‌کند.

 

265x265_Green

 

جالب اینجاست که تیکت خیلی مستقیم به این قرعه کشی اشاره کرده و می‌توان گفت ساده‌ترین روش را به کار برده است.

 

صفحه فرود این کمپین هم بسیار User Friendly طراحی شده و با ورود به آن راحت می‌توانید فرم خود را در چندین ثانیه پرکرده و در قرعه کشی تیکت شرکت کنید. از سوی دیگر در این صفحه فرود می‌توانید اپل واچ را مشاهده کنید که بی‌شک حس مثبتی را به شما منتقل خواهد کرد؛ به خصوص زمانی که یکی از طرفداران اپل باشید.

 

tik8land

 

توازن محتوایی مورد دیگری است که در این صفحه فرود رعایت شده و محتوا مفید آن دقیقا در یک بخش متمکز شده اند و نظر مخاطب را جلب می‌کنند.

 

همان طور که می‌توانید در URL این صفحه فرود مشاهده کنید، تیکت برای ردیابی این کمپین خود از UTM بهره برده است و می‌توان گفت کار خود را برای ردیابی مخاطبانش راحت کرده.

 

جایزه دادن همیشه می‌تواند روی مخاطبان تاثیر مثبت گذاشته و آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کند. هر چه قدر که جایزه مهم‌تر و داغ‌تر باشد، مخاطبان بیشتر به آن تمایل نشان می‌دهند. البته باید در نظر داشت که اگر کمپین تیکت ظاهر خوب و محتوایی مناسب به همراه خود نداشت، چندان مورد توجه قرار نمی‌گرفت.

برچسب ها : , ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

حسین موسوی

من از اونجایی که علاقه مند به تجارت، اقتصاد و صنعت تبلیغات و بازاریابی بودم و از طرفی همیشه برنامه نویسی و آی تی رو دوست داشتم در دانشگاه کارشناسی اقتصاد و کارشناسی ارشد مهندسی آی تی خوندم. مدیر بخش ارتباط با مشتریان شبکه تبلیغات هستم و کارهای مورد علاقه ام در اوقات فراغت برنامه نویسی و مطالعه هست.

تبلیغات

3 دیدگاه در رابطه با “کمپین تبلیغاتی افزایش کاربر تیکت به کمک اپل واچ
  1. موبایل
    خرداد ۲۵, ۱۳۹۴ — ۲:۱۵ ب.ظ

    سلام . خسته نباشید . واقعا روش خوبی برای جذب مخاطبه

  2. نرم افزار حسابداری
    خرداد ۲۷, ۱۳۹۴ — ۵:۵۰ ق.ظ

    مثل همیشه مطالب مفید و جذابی بود

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !