info user twitter

اینفوگرافیک استفاده کاربران ایرانی از توییتر

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - نویسنده : نیما شفیع‌زاده - ارسال شده در

توییتر از جمله شبکه‌های اجتماعی است که با وجود رقبای قدرتمندی مانند اینستاگرام و تلگرام، همچنان بین کاربران ایرانی محبوب است و حتی توانسته در حیطه موضوعاتی خاص، جایگاه برتری را نسبت به رقبا کسب کند. در ادامه مطلبی که مربوط به استفادۀ کاربران ایرانی از توییتر است را مطالعه خواهیم کرد.

برای اولین‌بار «نظربازار» و «تکراسا» پرسش‌نامه‌ای تهیه کردند تا دربارۀ میزان استفادۀ اینترنت و شبکه‌های اجتماعی توسط کاربران در ایران اطلاعات بیشتری کسب کنند. «نظربازار» که بستر تحقیقات بازاریابی آنلاین ایرانی است، در نظرسنجی‌ها به صنایع مختلف کمک کرده و مشتریان را به شرکت در آن‌ها ترغیب می‌کند.

nazarbazaar

نظربازار; بستر تحقیقات بازار آنلاین

”تحقیقات بازار نیازی نیست“، آن‌هایی که امروز نیستند عاشق این استدلال بودند.

تعداد ۳۷۰۷ نفر ایرانی در بازه سنی ۱۸تا۶۵ سال به پرسش‌نامۀ ما پاسخ دادند که از این تعداد، ۲۸۲۹ نفر آن‌ها مرد و ۸۷۸ نفر زن بودند. دقت کنید که این آمار و ارقام از کاربران توییتر در ایران جمع‌آوری شده است. در آمار جمعیتی گردآوری‌شده از این نظرسنجی، حدود ۲۴درصد گفتند که به‌صورت روزانه از توییتر استفاده می‌کنند. همچنین، کمتر از ۵۰درصد از شرکت‌کنندگان در طول هفته کمتر از ۵ بار توییتر خود را باز می‌کنند.

بیشترین اشخاصی که به این پرسش‌نامه پاسخ دادند، گفتند هر بار که توییتر خود را باز می‌کنند، بین ۶تا۲۰ دقیقه از زمان خود را در آن سپری کرده و معمولاً از این پلتفرم بین ساعت‌های ۷ تا۱۰ شب استفاده می‌کنند.

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

نیما شفیع‌زاده

یادمه که فعالیتم رو در حوزه وب، تقریباً از زمان دایل‌آپ شروع کردم. فعالیتم به‌صورت حرفه‌ای و جدی با «گودر» شروع شد و با «توییتر» ادامه پیدا کرد.‌ واقعیت اینه که من علاقه زیادی به بلندپروازی دارم و به نظر خودم نمیشه در هیچ کاری مثل کار دیجیتال مارکتینگ بلندپرواز بود. درحال حاضر هم کارشناس دیجیتال مارکتینگ «نظربازار» هستم و از اینکه در نظربازار فعالیت می‌کنم خیلی خوشحالم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

مناسبت‌های تیر ماه و ایده‌های بازاریابی مربوط به آنها

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۲ خرداد ۱۳۹۷

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !

ترند‌های رسانه اجتماعی که در سال ۲۰۱۸ رشد خواهند کرد

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ارسال شده در

social.share

بهترین و بدترین زمان برای پست گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ارسال شده در