papasi-campaign

تغییراتی در رابط کاربری که بازی را برای پاپاسی تغییر داد

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : افشین بیداری - ۲ تیر ۱۳۹۵

پاپاسی ارائه دهنده راهکاری جدید به منظور ایجاد بستر معاملاتی و ارتباطی بدون واسطه میان صاحبان کالا و خریداران در سطح ایران است که اخیرا راه‌اندازی شده و توانسته بازخوردهای خوبی دریافت کند. در این مطلب به بررسی اجمالی یک سری تغییرات صورت گرفته روی رابط کاربری پاپاسی می‌پردازم که سبب شد تا این وب‌سایت، بازخورد بهتری از کمپین تبلیغاتی خود دریافت کند.

چالش:

اکثر وب‌سایت‌هایی که به عنوان یک بستر تعاملی به فعالیت می‌پردازند، سعی بر این دارند که میزان تعامل را افزایش داده و فروشنده‌های بیشتری را وارد جریان کاری خود کنند. از سوی دیگر فروش محصولات غرفه‌ها که به صاحبان کالا‌ها تعلق دارد هم دغدغه خود پاپاسی به حساب می‌آید.

راهکار:

پس از شروع هر کمپین تبلیغاتی، همیشه لازم است که همه چیز را چندین بار بررسی و تحلیل کنید. از بنرهای تبلیغاتی گرفته تا خود صفحه فرود و حتی وب‌سایتتان؛ زیرا همیشه نقص‌هایی وجود دارند که به خاطر آنها، از رسیدن به هدف اصلی خود باز می‌مانید.

از آنجایی که صفحه فرود کمپین تبلیغاتی پاپاسی، همان صفحه اول وب‌سایتشان در نظر گرفته شده بود، تصمیم گرفتیم که در راستای بهبود عملکرد کاربر در وب‌سایت تغییرات زیر را انجام دهیم.

 

اقدامات انجام شده پس از راه اندازی کمپین:

– تغییرات چندباره صفحه اول وب‌سایت به نحوی که بیشترین اطلاعات را به شکلی مختصر در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهد.

– مشارکت دادن اعضا در امور سایت و کسب نظرات و پیشنهادات آنها و انجام پیشنهادات انها در کمترین زمان.

 

در مجموع برای تحقق دو هدف بالا اقدامات جزیی زیر صورت گرفت:

– تغییر در نحوه نمایش غرفه ها

– افزودن دسته بندی کالای جدید

– امکان اشتراک ویدیو تبلیغاتی

– طراحی بنرتبلیغاتی و تابلوی غرفه رایگان و نصب آن در غرفه اعضا جهت بهبود رابط کاربری وب‌سایت پاپاسی

– اهدا هدیه در قالب تبلیغات پیامکی و تبلیغات اینترنتی به فروشندگان، در ازای افزودن تعداد مشخص کالا در غرفه

پشتیبانی‌های مستمر و حمایت از کاربران جهت برطرف نمودن مشکلات آنها

اضافه کردن نیروی جدید جهت پشتیبانی ۲۴ ساعته از طریق تلگرام و گفتگوی زنده سایت

ارائه مشاوره به اعضا در خصوص ترفند های خاص قرار دادن کالا و افزایش بازدید غرفه

 

نتایج:

پس از اتمام کمپین تبلیغاتی پاپاسی، تغییرات فوق رخ دادند که بیشتر هم به خاطر بهبود عملکرد این وب‌سایت صورت گرفته‌اند.

  • افزایش تعداد غرفه ها از ۷ غرفه به ۲۴ غرفه.
  • افزایش تعداد کالا از ۱۲ کالا به ۱۰۱ کالا.
  • افزایش فروش کالا از ۳ فروش به ۲۷ فروش.

همیشه توجه داشته باشید که برای گرفتن نتیجه مطلوب از تبلیغات، باید همه چیز را زیر ذره‌بین قرار دهید و با تست کردن، بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

افشین بیداری

همیشه علاقه زیادی به تکنولوژی و مسایل مربوط به این موضوع داشتم. به دیجیتال مارکتینگ خیلی علاقه دارم چون خیلی به روز هستش و تقریبا میشه گفت که گیمر هم هستم. دوست دارم چیزهایی که یاد می‌گیرم رو به همه یاد بدم. به زبان‌های خارجی و مسافرت علاقه زیادی دارم و دوستام برام خیلی مهم هستن.

تبلیغات

2 دیدگاه در رابطه با “تغییراتی در رابط کاربری که بازی را برای پاپاسی تغییر داد
  1. آهنگ روز
    تیر ۲, ۱۳۹۵ — ۶:۱۵ ق.ظ

    حضور شرکتهای خوبی مانند شبکه تبلیغات باعث شده تبلیغات کم کم به سمت حرفه ای شدن و کارامد بودن پیش بره و این مهم بصورت متسقیم و غیرمستقیم به سود کل جامعه خواهد بود.

    آقای بیداری عزیز از این که اطلاعات مفید در اختیار ما قرار می دهید از شما سپاسگزاریم.
    پایدار باشید و تندرست

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !