گوناگون

۱۰ راه برای بازاریابی کسب و کارهای کوچک با کمترین بودجه

۱۰ راه برای بازاریابی کسب و کارهای کوچک با کمترین بودجه

گوناگون - ۱۳ آذر ۱۳۹۵

در کسب و کارهای کوچک که بودجه در حداقل خود قرار دارد، شاید اولین هزینه ای که به فکر کم کردن آن میافتید، کاهش فعالیت‌های بازاریابی‌تان باشد.شاید بهتر است فکرتان را در این ...

۱۱ روش مقرون به صرفه برای تبلیغات تجاری

۱۱ روش مقرون به صرفه برای تبلیغات تجاری

ارتباط میان تبلیغات آنلاین و آفلاین - ۲۵ آبان ۱۳۹۵

 کسب و کارهای کوچک همیشه به دنبال روش‌های هوشمندانه و کم هزینه برای  تبلیغات تجاری خود هستند. اما این کسب و کارها چگونه می‌توانند در این بازار انبوه و شلوغ که از تبلیغات ...

۴ راهکار برای کاهش نرخ پرش

۴ راهکار برای کاهش نرخ پرش

گوناگون - ۱۹ آبان ۱۳۹۵

همه ما می‌دانیم که زمان طولانی‌ای صرف آماده‌سازی وب‌سایت‌های کسب‌وکارهای اینترنتی و وبلاگ‌ها می‌شود و هر مرحله از پروسه مربوط به آن، هزینه مختص به خود را نیز به همراه داد. پس از ...

۳ عملکرد اساسی برای بازاریابی در کانال‌های چندگانه

۳ عملکرد اساسی برای بازاریابی در کانال‌های چندگانه

گوناگون - ۱۶ آبان ۱۳۹۵

ارتباطات بازاریابی همچنان از طریق تعامل مخاطبان با برندها شکل می‌گیرد و افزایش تعداد کانال‌ها این تعامل را آسان تر می‌کند. موفقیت کمپین تا حد زیادی به رساندن پیام‌های درست به مخاطبان هدف ...

بازاریابی چند کاناله چیست؟

بازاریابی چند کاناله چیست؟

گوناگون - ۱۲ آبان ۱۳۹۵

تقریبا تمامی افراد از یک رویکرد جدید پیرامون نحوه‌ی خرید مشتریان آگاه هستند؛ و با وجود اینکه اصطلاحات زیادی در جهان بازاریابی وجود دارد، با اینحال، نام دیگری که به این رویکرد جدید ...

همه چیز درباره اجرای همزمان کمپین‌های آنلاین و آفلاین

همه چیز درباره اجرای همزمان کمپین‌های آنلاین و آفلاین

گوناگون - ۸ آبان ۱۳۹۵

یک‌شنبه هفته گذشته، مطلبی در رابطه با پیشبرد همزمان کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین و آفلاین آوردیم که ویدیویی در آن ضمیمه شده بود. در ویدیو مربوط به این رویکرد موثر تبلیغاتی، آمار و ارقامی مطرح شده ...

۵ راهکار بازاریابی برای افزایش مشتریان جدید فروشگاه‌ها

۵ راهکار بازاریابی برای افزایش مشتریان جدید فروشگاه‌ها

گوناگون - ۲۴ مهر ۱۳۹۵

هر کسب‌وکاری که یک فروشگاه آنلاین راه‌اندازی کند و یا برای فروش حضوری، محیطی را فراهم آورد، لازم است که بتواند مشتریان هدف خود را به محیط ایجاد شده بکشاند تا محصولات خود ...

۵ عبارتی که نباید در مذاکرات استفاده کنید

۵ عبارتی که نباید در مذاکرات استفاده کنید

گوناگون - ۱۹ مهر ۱۳۹۵

بهترین فروشندگان و بازاریابان به دلیل بیان جزئی‌ترین اطلاعات موفق هستند. آن‌ها به خوبی مشکلات و نیازمندی‌های مشتری‌های بالقوه خود را می‌شنوند و در مذاکرات عملکردی بسیار تاثیرگذار دارند.اکثر مدیران (و مدیران فروش) ...

۵ نقل‌قول در مورد مدیریت ریسک

۵ نقل‌قول در مورد مدیریت ریسک

گوناگون - ۱۶ مهر ۱۳۹۵

در هر زمینه‌ای که فعالیت می‌کنید، ریسک کردن می‌تواند روی موفقیت شما هم تاثیر مثبت و هم تاثیر منفی بگذارد. کسی در ریسک کردن موفق است که بتواند آن را مدیریت کند و ...