گوناگون

پنج راه برای گرفتن نتایج خوب در بازریابی کسب‌وکارهای کوچک

پنج راه برای گرفتن نتایج خوب در بازریابی کسب‌وکارهای کوچک

گوناگون - ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

شما به عنوان یک کسب‌وکار کوچک، همیشه در حال ثبت کردن منابع بسیاری برای ایجاد کمپین‌های بازاریابی خود هستید. با این حال لازم است که ابزار های ارزشمندی را برای خود گزینش کرده ...

چگونه در ۱۲ قدم اشتراک گیری خبرنامه خود را افزایش دهید

چگونه در ۱۲ قدم اشتراک گیری خبرنامه خود را افزایش دهید

گوناگون - ۲۹ شهریور ۱۳۹۳

1. در صفحه اول وب‌سایت خود، فرم اشتراک گیری را قرار دهید: حداقل در یک جای صفحه اول وب‌سایت خود، فرم اشتراک‌گیری خبرنامه ‎خود را قرار دهید. البته به یک فرم گسترده احتیاجی ...

چرا بسته‌بندی روی رفتار خرید تاثیر می‌گذارد؟

چرا بسته‌بندی روی رفتار خرید تاثیر می‌گذارد؟

گوناگون - ۲۶ شهریور ۱۳۹۳

حتی در افراد عقل‌گرا هم، جنبه احساسی‌ای در خرید یک محصول وجود دارد. افراد زیادی هستند که از دلیل خریداری کردن محصولات مورد نظرشان، از لحاظ احساسی آگاهی ندارند؛ به خصوص در مورد ...

چگونه فرم های هوشمند، فروش شما را افزایش می‌دهند؟

چگونه فرم های هوشمند، فروش شما را افزایش می‌دهند؟

گوناگون - ۲۵ شهریور ۱۳۹۳

فرم‌ها نقش بسیار مهمی را در عملیات فروش محصولات و خدمات هر کسب‌وکاری ایفا می‌کنند و باید به طراحی آنها توجه ویژه ای شود. فرم‌هایی به فروش شما کمک می‌کنند که ساده بوده ...

چگونه یک بازاریاب مدرن باشید

چگونه یک بازاریاب مدرن باشید

گوناگون - ۲۲ شهریور ۱۳۹۳

بازاریابان مدرن افرادی هستند که تحت تاثیر تکنولوژی قرار گرفته اند و عمدتا دارای دو بعد علمی و هنری هستند. تکنولوژی به این افراد ابزار ها، تکنیک ها و استراتژی هایی اهدا کرده ...

تبلیغات آنلاین، راهی برای افزایش مشترکین نشریات

تبلیغات آنلاین، راهی برای افزایش مشترکین نشریات

گوناگون - ۱۶ شهریور ۱۳۹۳

خیلی مواقع سوال پیش می‌آید که آیا تبلیغات آنلاین فقط برای کسب‌وکار های اینترنتی جواب‌گو هستند و نمی‌توان از متدهای تبلیغاتی آنلاین برای تبلیغات کسب‌وکار های آفلاین بهره برد؟ کاملا مشخص است که ...

چگونه کورتانای مایکروسافت در ظاهر یک دختر بدجنس ظاهر می‌گردد

چگونه کورتانای مایکروسافت در ظاهر یک دختر بدجنس ظاهر می‌گردد

گوناگون - ۱۳ شهریور ۱۳۹۳

مایکروسافت، اخیرا از اولین دستیار صوتی خود که کورتانا نام دارد پرده برداری کرده و به شدت برای این محصول جدیدش به تبلیغات پرداخته تا بتواند وضعیت فروش نابه‌سامان گوشی‌های ویندوز فونی‌اش را ...

چهار درس بازاریابی که می‌توان از کمپین سطل آب یخ آموخت

چهار درس بازاریابی که می‌توان از کمپین سطل آب یخ آموخت

گوناگون - ۱۲ شهریور ۱۳۹۳

دیگر کسی در رسانه‎‌های اجتماعی نیست که تو این یک ماه اخیر، ویدئو‌های کمپین آب یخ مشاهیر دنیا را ندیده باشد. همان طور که می‌دانید، این کمپین برای کمک به بیماران ALS آغاز ...

برندهای مشهوری که نام خود را پیشتر تغییر دادند

برندهای مشهوری که نام خود را پیشتر تغییر دادند

گوناگون - ۹ شهریور ۱۳۹۳

شاید اولین چیزی که نظر یک فرد را به محصولی جلب می‌کند، نام برند آن محصول باشد. به همین دلیل خیلی از برندهای موفق بین‌المللی در طول تاریخ، نام خود را تغییر داده‌اند ...