گوناگون | بلاگ‌اد

گوناگون

مناسبت‌های بهمن ماه و ایده‌های بازاریابی مربوط به آن

مناسبت‌های بهمن ماه و ایده‌های بازاریابی مربوط به آن

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ارسال شده در

هر چقدر که به عید نوروز نزدیک‌تر می‌شویم، فرصت کمتری داریم تا بتوانیم برای محصولات و خدمات کسب‌وکار خود به جذب مخاطبان جدید بپردازیم یا اینکه مخاطبان بالقوه خود را به بالفعل تبدیل ...

مناسبت‌های دی ماه و ایده‌های بازاریابی مربوط به آنها

مناسبت‌های دی ماه و ایده‌های بازاریابی مربوط به آنها

گوناگون - ارسال شده در

اکثر افراد دی ماه را به عنوان زمان امتحان‌های دانش‌آموزان و دانشجویان می‌شناسند و از این رو ماه جذابی برای قشر نوجوان و جوان به حساب نمی‌آید؛ اما فرصت خوبی است تا روی ...

نمونه موردی کمپین فروشگاه آنلاین بیبی‌پرو

نمونه موردی کمپین فروشگاه آنلاین بیبی‌پرو

بررسی نمونه‌های موردی - ارسال شده در

بیبی‌پرو (babypro.ir) یکی از شناخته شده ترین فروشگاه‌های آنلاین در رابطه با وسایل نوزادان است. این نمونه موردی در راستای جشنواره خاصی است که بیبی‌پرو اوایل آبان اجرا کرد. در ادامه راهکارهای تبلیغاتی ...

کتاب راهنمای برگزاری رویداد

کتاب راهنمای برگزاری رویداد

بازاریابی محتوا - ارسال شده در

کتابچه‌ی «‌بازاریابی رویداد» یکی از اولین کتابچه‌های راهنمای ایوند است که حدود یک سال از انتشارش می‌گذرد. در این مدت، تیم بازاریابی ایوند تجربه‌های جدیدی به دست آورده و با برگزارکنندگان فراوانی درمورد ...

مناسبت‌های مهر ماه و ایده‌های بازاریابی آنها

مناسبت‌های مهر ماه و ایده‌های بازاریابی آنها

گوناگون - ارسال شده در

اولین ماه فصل پاییز که همه ما آن را با عنوان مهر ماه می‌شناسیم، مناسبت‌های بسیاری را در خود جای داده است که هر کدام از آنها فرصت خوبی برای بازاریابی محصولات و ...

بازاریابی درونی (Inbound) در مقابل بازاریابی بیرونی (Outbound)

بازاریابی درونی (Inbound) در مقابل بازاریابی بیرونی (Outbound)

گوناگون - ارسال شده در

اگر شما به روند بازاریابی توجه کنید، حتما اصطلاحاتی از قبیل ” بازاریابی درونی ” و ” بازاریابی بیرونی ” شنیده‌اید. اما آن‌ها در واقع به چه معنایی هستند؟ بازاریابی درونی و بیرونی ...

سنجش تبلیغات یا همان Advertising Research چیست؟

سنجش تبلیغات یا همان Advertising Research چیست؟

گوناگون - ارسال شده در

تبلیغات ابعاد مختلفی دارد که کارکرد آن را بسیار پیچیده می‌کند. هدف تبلیغات افزایش فروش خدمت یا محصول است. بیشتر مدیران معتقدند که تبلیغات، مستقیماً بر میزان فروش تأثیر می‌گذارد؛ از‌این‌رو، اثربخشی کمپین‌های ...

انواع روش‌های خرید تبلیغات به شکل برنامه‌ریزی شده

انواع روش‌های خرید تبلیغات به شکل برنامه‌ریزی شده

گوناگون - ارسال شده در

خرید تبلیغات به شکل برنامه‌ریزی شده (Programmatic Ads) یکی از راهکارهایی است که مسیر تبلیغات آنلاین را به کلی عوض کرد و می‌توان گفت شروع آن از شرکت‌های رسانه‌های سرگرمی رقم خورد که ...

«اتوماسیون» چیست و آینده آن کجاست؟

«اتوماسیون» چیست و آینده آن کجاست؟

گوناگون - ارسال شده در

این گزارش نوشتۀ «رِی‌پوینتر» و «لئونارد مورفی» است که از بین نظریات تعداد زیادی از مصاحبه‌شوندگان و شرکت‌‌کنندگان جمع‌آوری شده است. حامی مالی این پروژه شرکت ZappiStore است و تیم محتوایی نظربازار آن ...

ترند‌های رسانه اجتماعی که در سال ۲۰۱۸ رشد خواهند کرد

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ارسال شده در

social.share

بهترین و بدترین زمان برای پست گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ارسال شده در