webpoosh-case-study

چگونه وب‌پوش به برندینگ خدمات خود می‌پردازد؟

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : افشین بیداری - ۷ مهر ۱۳۹۵

وب‌پوش یک فروشگاه اینترنتی پوشاک است که به صورت تخصصی خدمات خود را برای آقایان ارائه می دهد . با توجه به نوع فعالیت این فروشگاه، بازاریابان آن، روی تبلیغات در فضای آنلاین و شبکه‌های اجتماعی تمرکز کرده‌اند و طی زمان فعالیت خود، کمپین‌های زیادی را راه اندازی کردند تا بتوانند بیشتر افراد را در مورد کسب‌وکار خود مطلع کنند. برنامه اصلی تبلیغات آنها، برندسای بوده و به همین دلیل سراغ تبلیغات آنلاین رفته اند تا با هزینه مناسبی، خدمات خود را تبلیغ و برندسازی کنند. در ادامه به بررسی یکی از کمپین‌های تبلیغاتی کلیلی وب‌پوش می‌پردازیم که نتایج خوبی داشته‌است:

چالش:

وب‌پوش خدمت جدید و منحصر به فردی را به نام “امکان پرو رایگان در محل” فراهم آورده بود که مخصوص مشتریان شهر تهران است و نیاز بود که اولا این خدمت به مشتریان معرفی گردد و در درجه دوم، کاربران اینترنتی شهر تهران از این خدمت مطلع شوند.

راهکار:

فضای آنلاین این فرصت را ایجاد کرده که افراد بتوانند راحت‌تر به اطلاع‌رسانی امکانات مربوط به کسب‌وکار خود بپردازند و نام خود را به گوش مخاطب هدفشان برسانند. به همین دلیل به وب‌پوش از طرف آژانس تبلیغاتی ای‌نتورک پیشنهاد شد که یک کمپین تبلیغات کلیکی به نام تهران راه‌اندازی کند و توسط این آژانس، یک صفحه فرود طراحی شد که علاوه بر طراحی جذاب ، ویژگی های امکانات جدید وب‌پوش را به صورت جملاتی کوتاه و اثربخش به مشتریان انتقال می‌داد. همچنین تصمیم گرفته شد که به کمک هدفمندی موقعیت جغرافیایی، بنرهای این کمپین فقط برای کاربران شهر تهران نمایش داده شوند. زیرا استفاده از سرویس جدید ارایه‌شده توسط وب‌پوش، فقط در شهر تهران میسر بود.

webpoosh

صفحه فرود کمپین وب‌پوش

نتایج:

  • در مدت زمان مشخصی خدمت “امکان پرو رایگان در محل “ به کاربران شهر تهران معرفی گردید.
  • در این کمپین بنرها فقط برای کاربران شهر تهران که خدمت ارائه شده مربوط به آنها بود به نمایش درآمد و از کلیک خوردن بنر در سایر شهرها  و ایجاد هزینه‌های اضافی جلوگیری شد.
  • پس از مطلع شدن کاربران شهر تهران از این خدمت، میزان فروش در شهر تهران حدود ۳۰٪ افزایش یافت.

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

افشین بیداری

همیشه علاقه زیادی به تکنولوژی و مسایل مربوط به این موضوع داشتم. به دیجیتال مارکتینگ خیلی علاقه دارم چون خیلی به روز هستش و تقریبا میشه گفت که گیمر هم هستم. دوست دارم چیزهایی که یاد می‌گیرم رو به همه یاد بدم. به زبان‌های خارجی و مسافرت علاقه زیادی دارم و دوستام برام خیلی مهم هستن.

تبلیغات

3 دیدگاه در رابطه با “چگونه وب‌پوش به برندینگ خدمات خود می‌پردازد؟
  1. طراحی وب سایت
    مهر ۷, ۱۳۹۵ — ۱۲:۰۱ ب.ظ

    طراحی سایتشان فوق العاده است٫ کاش میشد فهمید که چه شرکتی این طراحی را انجام داده.

  2. فروشگاه اینترنتی لباس
    مهر ۲۹, ۱۳۹۵ — ۸:۱۵ ب.ظ

    سلام بسیار عالی هست سایتتون

    امیدوارم موفقیت روز افزون ادامه دار باشه

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !