image

آیا اصلا شکل ظاهری بنر اهمیت دارد؟

طراحی بنر - نویسنده : محمد‌امین مولوی - ۲۱ تیر ۱۳۹۴

در مطالب قبلی به کرات درباره نحوه طراحی بنر و نمایش تبلیغات صحبت شده است و همینطور در مقاله قدرت بنرهای بزرگ در تبلیغات PPC به این مورد اشاره کردیم که سایز و بزرگی یک بنر حتی باعث افزایش کلیک روی آن می شود. حالا زمان نمایش فرارسیده، در این مطلب به بنر های ارسال شده به شبکه تبلیغات توسط مشتریان و نتایج ارسالی از دپارتمان طراحی میپردازیم :

 

بنر آگهی دهنده :unamed2

بنر طراحی شده توسط دپارتمان طراحی :

unnamed

بنر اولیه آگهی دهنده :

unnamed

بنر طراحی شده توسط دپارتمان طراحی :

unnamed3

بنر اولیه آگهی دهنده :

4

بنر طراحی شده توسط دپارتمان طراحی :

unnamed5

نکته ای که همیشه توسط کارشناسان ما گفته میشه این است که “اگر بنر های توسط خودتون طراحی بشه خیلی بهتر هست.” واقعیت هم همینه شما دید بهتری نسبت به محصول و هدف تبلیغاتتون دارید. ولی اگر به هر دلیلی از طراحی بنر های تبلیغاتی غافل شدید، تیم طراحی شبکه تبلیغات همیشه حواسش به نرخ کلیک خوری (Click-through-rate) بنر های شما هست.

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

تبلیغات

4 دیدگاه در رابطه با “آیا اصلا شکل ظاهری بنر اهمیت دارد؟
  1. علي
    تیر ۲۲, ۱۳۹۴ — ۵:۲۱ ب.ظ

    ااااا چقد قشنگ شدن!!!

  2. علی معین
    تیر ۲۲, ۱۳۹۴ — ۵:۵۲ ب.ظ

    چقدر برای ساخت هر بنر میگیرد؟ میشه از این بنرا با بودجه محدود مثلا صد تومن طراحی کرد؟

  3. شهاب
    مرداد ۴, ۱۳۹۴ — ۸:۲۳ ق.ظ

    به نظرم فونت و رنگ در بنر مهم‌تر هستند تا تصویر

  4. دوربین مداربسته
    بهمن ۸, ۱۳۹۴ — ۳:۰۲ ب.ظ

    به نظرم طراحی بنر حتا از جایی که نصب می شه هم مهمتره!

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !