1_tomato_aotw

یک کمپین تبلیغاتی که پاسخگوی سوالات جالبی است

تبلیغات چاپی و محیطی - نویسنده : رامین جابری - ۳ مهر ۱۳۹۴

همیشه در مورد برندهای مشهور دنیا سوالاتی از سوی طرفدارانشان مطرح می‌شود؛ به خصوص آنهایی که برندینگ قوی‌ای دارند و توانسته‌اند برای مشتریان خود کنجکاوی ایجاد کنند. کمتر کسی است که بداند، مک‌دونالد برندی خودکامه است و مواد اولیه محصولاتش را خودش پرورش و فراهم می‌آورد.

 

جالب اینجاست که آخرین کمپین تبلیغاتی مک‌دونالد در کشور پرتغال، دقیقا روی سوالاتی تمرکز دارد که در مورد محصولات این کمپانی مشهور در ذهن مشتریانش مطرح شده. مثلا اینکه شیر، گوجه‌فرنگی و پیاز که از مواد اولیه محصولات مک‌دونالد به حساب می‌آیند، در کدام بخش کشور پرتغال پرورش داده می‌شوند.

 

جلوه بصری این کمپین به شدت خوب به عمل آمده و توانسته به خوبی پیام را به مخاطبانش انتقال دهد و یکی از نکات مثبت این تبلغیات چاپی، المان مشهور موقعیت مکانی است که بسیار چشم‌نواز است و کمک می‌کند تا مخاطب سریعتر موضوع تبلیغات را متوجه شود.

 

در ادامه می‌توانید چند تا زا پوسترهای این کمپین تبلیغاتی را مشاهده کنید که در قالب چاپی اجرا شده‌است:

 4_lettuce_aotw

2_onion_aotw

3_milk_aotw

 

 

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !