logo-cloverpadnet

وقتی که کلاورپد سه برابر بودجه تبلیغاتی خود فروش کرد

بررسی نمونه‌های موردی - نویسنده : علیرضا حسینی - ۸ شهریور ۱۳۹۴

کلاورپد یک آموزشگاه آنلاین است که بیشتر روی دوره‌های آموزش زبان انگلیسی تمرکز دارد و برای اینکه نام خود را بر سر زبان‌ها بیاندازد، به تبلیغات کلیکی رو آورده است. در ادامه به بررسی نتایج حاصل از اولین کمپین تبلیغاتی این کسب‌وکار اینترنتی می‌اندازیم.

 

هنگامی که کلاورپد فعالیت خود را آغاز کرد به واسطه بهینه‌سازی موتورهای جستجو و یک سری راهکار دیگر، توانست فروش ماهیانه خود را به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان برساند. این کسب‌وکار در راستای افزایش سطح آگاهی مخطبان بالقوه‌اش تصمیم گرفت روی یک کمپین تبلیغات کلیکی حساب کند.

 

این کمپین با رعایت اصول طراحی و به کارگیری بنر مناسب و صفحه فرود خوش ساختار طرح‌ریزی شد و به همین دلیل نه تنها برندینگ این کسب‌وکار آنلاین را قوی‌تر کرد، بلکه توانست طی دو ماه روی فروش آن تاثیر چشمگیری بگذارد.

 

پس از اتمام این کمپین که حدود دو ماه ادامه داشت، آنالیز روی کمپین کلاورپد صورت گرفت. در آنالیز صورت گرفته، تیم کلاورپد متوجه شدند که با پرداخت هزینه ۳۳۰ هزار تومان برای راه‌اندازی کمپین، درآمد ماهیانه خود را به  ۱،۰۰۰،۰۰۰ تومان افزایش دهند.

 

در حقیقت این کمپین توانسته به کمک صفحه فرود خوب و رعایت اصول، نرخ تبدیل مربوط به این وب‌سایت را افزایش دهد و به نظر می‌آید هر کسب‌وکار دیگری می‌تواند با رعایت یک سری موارد به این موفقیت دست پیدا کند.

برچسب ها :

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

تبلیغات

4 دیدگاه در رابطه با “وقتی که کلاورپد سه برابر بودجه تبلیغاتی خود فروش کرد
  1. سید محمد امین ساجدی
    شهریور ۹, ۱۳۹۴ — ۱۰:۳۵ ق.ظ

    ممنون از مطالب مفیدتون.
    خیلی مطالب رو کلی می نویسید. لطفا کمی وارد جزئیات بشید تا مطالب مفید تری به کاربراتون انتقال بدید.
    ممنون

  2. سحر رضوی
    شهریور ۱۰, ۱۳۹۴ — ۹:۵۱ ق.ظ

    یعنی برای تبلیغات کلیکی ۲ ماهه, فقط ۳۳۰ هزار تومن دادن؟

  3. سحر رضوی
    شهریور ۱۰, ۱۳۹۴ — ۸:۰۳ ب.ظ

    ممنون از راهنماییتون.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

azar-events

رویدادهای آذر ماه

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ۲۹ آبان ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !