b2b-lead-generation-temprature

وقتی دمای جمع‌آوری‌لید برای کسب‌وکارهای B2B بالا می‌رود

ارتباط با مشتری - نویسنده : رامین جابری - ۱۴ شهریور ۱۳۹۴

همیشه تفاوت‌های بسیاری میان کسب‌وکارهای B2B و B2C وجود داشته. کسب‌وکارهای B2B آنهایی هستند که مشتریان آنها کسب‌وکارها هستند و B2C ها به آن دسته از کسب‌وکارها گفته می‌شود که محصولات یا خدماتشان را مستقیما به دست مردم می‎‌رسانند.

 

در کسب‌وکارهای B2B، روش جمع‌آوری لید با آنهایی که B2C هستند فرق دارد و روش‌هایی وجود دارد که بیشتر کارآمد هستند. در زیر روش‌های کارآمد جمع‌آوری لید به صورت درجه‌های یک دماسنج آمده. دمای پایین دماسنج، روش‎‌هایی هستند که کمتر موثرند و دمای بالای دماسنج، روش‌هایی قرار گرفته‌اند که به شدت روی کسب‌وکار B2B شما تاثیر می‌گذارند.

 

منبع: بخش خبری وب‌سایت آمازون

 

placesterthermometer

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “وقتی دمای جمع‌آوری‌لید برای کسب‌وکارهای B2B بالا می‌رود
  1. تمام بهار آزادی
    شهریور ۱۵, ۱۳۹۴ — ۵:۳۶ ق.ظ

    عالی بود .

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !