sitecheckup2

زمانی که لازم است نقاط ضعف و قوت وب‌سایت شما تعیین شود

دیجیتال مارکتینگ - نویسنده : فرید اسدی - ۱۵ فروردین ۱۳۹۵

همه ما از اهمیت آنالیز وب‌سایت خود آگاهی داریم و متوجه شده‌ایم که بهبود آن چه قدر در موفقیت وب‌سایت ما تاثیر مثبت می‌گذارد. به همین خاطر خیلی از کمپانی‌های در حال توسعه برای اینکه وضعیت بهتری برای خود ایجاد کنند، به سوی افراد متخصص در این حوزه می‌روند. این افراد با برطرف کردن خطاهایی که در وب‌سایت شما وجود دارند و رعایت یک سری دستورالعمل، سبب می‌شوند که وب‌سایت شما بیش از گذشته عملکرد بهینه‌ای داشته باشد. در ادامه به معرفی سایت چکاپ می‌پردازیم که کار شما را در پیدا کردن نقاط ضعف و قوت وب‌سایتتان را راحت می‌کند.

 

وقتی که وب‌سایت خود را با سایت‌چکاپ مورد بررسی قرار می‌دهید، اطلاعاتی که در اختیار شما قرار می‌گیرند شامل موارد زیر هستند:

 

فهرست کارها:

در این بخش که اولین کادر موجود در صفحه پس از وارد کردن آدرس وب‌سایت‌تان به حساب می‌آید، کارهای ضروری‌ای که باید روی وب‌سایت خود انجام دهید نمایش داده می‌شوند که با کلیک روی فلش آبی، می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد آنها بدست آورید.

 

توصیه‌ها:

همان طور که از نام این بخش مشخص است، مواردی در اینجا قرار می‌گیرند که فقط یک سری توصیه برای بهبود وضعیت وب‌سایت شما هستند.

 

سئو:

در این بخش مورادی قرار می‌گیرند که باید برای بهبود وضعیت سئو (بهینه‌سازی موتورهای جستجو) رعایت شوند و در حقیقت نتایج آنالیز وضعیت سئوی وب‌سایت شما هستند.

 

موبایل:

هر آنچه که باید در مورد آنالیز نسخه موبایل وب‌سایت خود بدانید در این بخش ارائه می‌شوند. با رعایت مواردی که نقض شده‌اند، می‌توانید نسخه موبایل کاربردی‌تری داشته باشید.

 

کاربری:

این بخش هم بیشتر روی رابط کاربری وب‌سایت شما آنالیزهای مورد نظر را انجام می‌دهد که نشان می‌دهد که کاربران‌تان دقیقا با چه وب‌سایتی مواجه هستند و ایرادهایی که ممکن است به تجربه کاربری آسیب بزنند، کجا قرار دارند.

 

فناوری:

ممکن است که سایت ما با ایرادهای فنی خاصی مواجه باشد که در این بخش می‌توانیم آنها را مشاهده و این ایراد‌ها را به کمک تیم فنی خود، برطرف کنیم.

 

شبکه‌های اجتماعی:

بررسی کانال‌هایی که بهتر است در وب‌سایت شما قرار بگیرند. این کانال‌ها که همان حساب‌های کاربری شما در شبکه‌های اجتماعی هستند، روی سئوی وب‌سایتتان تاثیر چشمگیری می‌گذارند.

 

بازدید:

تمام اطلاعاتی که باید از وضعیت بازدید وب‌سایت خود بدانید.

 

در ضمن سایت‌چکاپ یک آنالیز پیشرفته دارد  که اطلاعات مفید‌تری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

 

برچسب ها : ,

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

فرید اسدی

فرید به عنوان Inbound Marketing Manager در ای‌نتورک فعالیت می‌کند. او به طراحی رابط کاربری، آنالیز و سئو نیز می‌پردازد. از نظر وی، شیرین‌ترین کارهای دنیا با ترکیب ابزارهای مختلف اتفاق می‌افتند. ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس و گوگل تگ منیجر را بسیار می‌پسندد و طرفدار نگاهی متفاوت به سئو به عنوان متریک‌هایی به منظور بهبود تجربه کاربر - نه تماماً - است.

تبلیغات

3 دیدگاه در رابطه با “زمانی که لازم است نقاط ضعف و قوت وب‌سایت شما تعیین شود
  1. فید بک : زمانی که لازم است نقاط ضعف و قوت وب‌سایت شما تعیین شود | پرتال روزنه نور

  2. احمدرضا
    فروردین ۱۵, ۱۳۹۵ — ۷:۳۰ ق.ظ

    سلام
    خدا قوت مطالب بلاگ اد خیلی مفید و کاربردی هست.ممنون

  3. tbcarpet.com
    خرداد ۳۰, ۱۳۹۵ — ۷:۵۴ ق.ظ

    جقدر چیز به درد بخور و خوبی بود . خیلی استفاده کردم ازش . واقعا جای همچین خدمات آنلاینی برای کاربرای ایرانی خالیه . و خیلی هم راحت میشه هزینه پرداخت کرد و استفاده کرد . مرسی از معرفی

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !