strategic-marketing

چرا باید دوباره در مورد استراتژی دیجیتال فکر کنید؟

استراتژی دیجیتال - نویسنده : رامین جابری - ۷ آذر ۱۳۹۴

همه ما تعریف متفاوتی از استراتژی دیجیتال برای خود داریم که جمع‌بندی آنها به جمله زیر ختم می‌گردد:

” به پروسه تعیین مخاطب هدف، تکنولوژی‌های بازاریابی، کانال‌ها و پیام‌های بازاریابی در فضای آنلاین، دیجیتال استراتژی می‌گوییم.”

 

استراتژی دیجیتال به شما کمک می‌کند تا درک بهتری از سرمایه‌گذاری زمانی و مالی بر بازاریابی دیجیتال پیدا کنید و مسیری برای شما معین می‌کند تا به موفقیت و بازگشت سرمایه بهینه‌تر نزدیک شوید.

 

خیلی از افراد با خواندن جملات بالا متقاعد نمی‌شوند که استراتژی دیجیتال می‌تواند وضعیت بهتری برای کسب‌وکار آنها در فضای آنلاین فراهم آورد. به همین دلیل تصمیم گرفتم با کمک اینفوگرافیک زیر که بسیار خلاصه و پرمحتوا است، شما را متقاعد کنم تا قدمی در راستای استراتژی دیجیتال کمپانی خود بردارید.

  • ۸۷ درصد کمپانی‌ها قصد دارند بودجه خود را برای بازاریابی دیجیتال افزایش دهند
  • ۶۲ درصد کمپانی‌ها استراتژی دیجیتال معینی ندارند

Strategic-Marketing-Infographic600PX

start campaign

کسب‌وکار خود را رشد دهید...

راه‌کارهای ای‎نتورک برای رشد کسب‌وکار شما

بیشتر بدانید

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

تبلیغات

یک دیدگاه در رابطه با “چرا باید دوباره در مورد استراتژی دیجیتال فکر کنید؟
  1. helal147
    تیر ۱۱, ۱۳۹۵ — ۴:۵۴ ب.ظ

    خیلی خوب نوشتید مقاله هاتون بی نظیرن.
    تشکر

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند.

supermarket

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

بررسی نمونه‌های موردی - ۱۶ آذر ۱۳۹۵

عضویت در خبرنامه

ایمیل شما برای هیچ منظور دیگری استفاده نخواهد شد !