چگونه تبلیغ اپلیکیشن خود را انجام دهیم؟

چگونه تبلیغ اپلیکیشن خود را انجام دهیم؟

تبلیغات آنلاین - ارسال شده در

تعداد اپلیکیشن‌های موبایل، روز به روز بیشتر می‌شود و همچنین افراد بیشتری به استفاده از گوشی‌های هوشمند علاقه نشان می‌دهند. همیشه برای اپلیکیشن‌هایی که از نو کار خود را آغاز می‌کنند، این سوال ...

استفاده از شبکه‌های اجتماعی در جهت معرفی رویدادها

استفاده از شبکه‌های اجتماعی در جهت معرفی رویدادها

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ارسال شده در

یکی از مواردی که در هنگام برگزاری یک رویداد خاص یا کارگاه و همایش مدنظر است نحوه اطلاع رسانی و جذب مخاطبانی است که به موضوع رویداد علاقه‌مند باشند. قاعدتا اینگونه فروش بلیط ...

مناسبت‌های تیر ماه و ایده‌های بازاریابی مربوط به آنها

مناسبت‌های تیر ماه و ایده‌های بازاریابی مربوط به آنها

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ارسال شده در

شروع فصل تابستان فرصت بسیار خوبی برای فراهم‌آوری و اجرای یک برنامه بازاریابی منسجم محسوب می‌شود. زیرا تعطیلات فصل تابستان آغاز شده و نوجوانان و جوانان، بیشتر به فکر تفریح و خرید کردن ...

ریفرال مارکتینگ بدون شاخص یعنی غرق شدن

ریفرال مارکتینگ بدون شاخص یعنی غرق شدن

ارتباط با مشتری - ارسال شده در

من هم از داستان خوشم می‌آید و به عنوان یک مارکتر بخش زیادی از فعالیتم به داستان ساختن بر می‌گردد ولی زمانی که می‌خواهیم موفقیت یک کسب‌وکار، کمپین یا برنامه‌ی را اندازگیری و ...

چرا باید از گوگل آنالیتیکس استفاده کرد؟

چرا باید از گوگل آنالیتیکس استفاده کرد؟

آنالیز کمپین و ترافیک - ارسال شده در

گوگل آنالیتیکس بهترین و محبوب‌ترین ابزار تجزیه و تحلیل در جهان بشمار می‌رود. برخی شرکت‌های دیگر مانند Moz Pro و Piwik و  KISSmetrics نیز برنامه‌های کاربردی را در همین زمینه ارایه داده‌اند که ...

مجموعه کتاب‌های آموزش دیجیتال مارکتینگ (فارسی)

مجموعه کتاب‌های آموزش دیجیتال مارکتینگ (فارسی)

دیجیتال مارکتینگ - ارسال شده در

حضور کسب‌وکارها در دنیای اینترنت فقط به معنای داشتن یک وب‌سایت نیست، بلکه نحوه ایجاد تعامل و حفظ ارتباط با مخاطب هدف و همینطور معرفی و برندینگ از مهم‌ترین گام‌های است که باید ...

مشوق‌ها: نمکی در غذای ریفرال مارکتینگ

مشوق‌ها: نمکی در غذای ریفرال مارکتینگ

ارتباط با مشتری - ارسال شده در

توی مقاله‌ی قبلی (چطور یک برنامه ریفرال مارکتینگ را بسازیم؟) ساختار کلی یک برنامه ریفرال مارکتینگ را با هم مرور کردیم و یکی از اصلی‌ترین قسمت‌های این برنامه تعیین پاداش‌هایی بود که به ...

مناسبت‌های خرداد ماه برای بازاریابی کسب‌وکارها

مناسبت‌های خرداد ماه برای بازاریابی کسب‌وکارها

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ارسال شده در

خرداد از ماه‌هایی است که کسب‌وکارها باید بیشتر روی فعالیت‌های بازاریابی خود تمرکز کنند و سعی بر این داشته باشند تا بیش از ماه‌های دیگر در دید مخاطبان هدف خود قرار بگیرند. زیرا ...

چطور یک برنامه ریفرال مارکتینگ را بسازیم؟

چطور یک برنامه ریفرال مارکتینگ را بسازیم؟

ارتباط با مشتری - ارسال شده در

در مقاله قبلی (بازاریابی دهان به دهان به روغن‌کاری نیاز دارد!) دیدیم که بازاریابی دهان به دهان با همه مزایایی که برای کسب‌وکار ما به ارمغان می‌آورد ولی یک پروسه ساده‌ هم نیست ...

ترند‌های رسانه اجتماعی که در سال ۲۰۱۸ رشد خواهند کرد

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ارسال شده در

social.share

بهترین و بدترین زمان برای پست گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ارسال شده در