اهمیت تبلیغات موبایلی در استراتژی بازاریابی کسب‌وکارها

اهمیت تبلیغات موبایلی در استراتژی بازاریابی کسب‌وکارها

تبلیغات آنلاین - ارسال شده در

امروز حرف اول را در بازاریابی دیجیتال، تبلیغات موبایلی می‌زند و شما به عنوان یک بازاریاب لازم است که به طور موثر و همزمان با رشد تکنولوژی و حرکت مشتریان با آنها همراه ...

۵ راه برای بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغات کلیکی

۵ راه برای بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغات کلیکی

تبلیغات آنلاین - ارسال شده در

به اکثر کسب‌وکارهای نوپا و توسعه یافته ثابت شده که تبلیغات کلیکی می‌تواند بخش بزرگی از نیازهای دیجیتال مارکتینگ آنها را برآورده کند. ولی خیلی از کسب‌وکارها هم هستند که بدون هیچ دلیل ...

راهکارهای استفاده از ویدیو برای کسب‌وکارهای نوپا

راهکارهای استفاده از ویدیو برای کسب‌وکارهای نوپا

بازاریابی محتوا - ارسال شده در

اگر تصمیم‌ گرفته‌اید یک ویدیو برای کسب‌وکار خود ایجاد کنید باید به چند نکته توجه داشته باشید. قرار است از کجا شروع کنید و چه سبک ویدیویی را انتخاب کنید؟ هزینه آن چقدر ...

رویدادهای اردیبهشت ماه و ایده‌های مربوط به آنها

رویدادهای اردیبهشت ماه و ایده‌های مربوط به آنها

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ارسال شده در

اردیبهشت ماه که دومین ماه سال هجری خورشیدی به حساب می‌آید، همیشه اولین فرصتی است که می‌توانیم به صورت جدی روی بازاریابی و برنامه‌های داخلی شرکت خود تمرکز کنیم؛ زیرا در نیمه اول ...

تکنیک‌های جذب کاربران و افزایش فروش از طریق سایت (بخش دوم)

تکنیک‌های جذب کاربران و افزایش فروش از طریق سایت (بخش دوم)

دیجیتال مارکتینگ - ارسال شده در

در ادامه بخش اول مقاله به بررسی تکنیک‌های در جهت جذب کاربران برای کسب‌وکارهای آنلاین می‌پردازیم که به شما کمک خواهد کرد تا همسو با تغییر سلیقه کاربران، سایت و فروشگاه اینترنتی خود ...

چگونه محتوا باعث جلب توجه مشتری به شما می‌گردد

چگونه محتوا باعث جلب توجه مشتری به شما می‌گردد

بازاریابی محتوا - ارسال شده در

همان طور که می‌دانید ایجاد روابط معنی‌دار با مخاطبان، کار سختی برای استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا به حساب می‌آید. هر کسب‌وکاری می‌تواند به وسیله محتوا این پروسه را مقیاس‌بندی کند. شما به کمک استراتژی‌های ...

تکنیک‌های جذب کاربران و افزایش فروش از طریق سایت (بخش اول)

تکنیک‌های جذب کاربران و افزایش فروش از طریق سایت (بخش اول)

دیجیتال مارکتینگ - ارسال شده در

کاربرانی که خرید‌های خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهند همواره در حال حرکت و تغییر سلیقه هستند، رفتارهای مختلفی دارند و پلتفرم‌های متنوع را تجربه می‌کنند. برای مثال در سال‌های اخیر کاربران ...

۳ راهکار برای افزایش نرخ تبدیل در کمپین‌های بنری

۳ راهکار برای افزایش نرخ تبدیل در کمپین‌های بنری

تبلیغات آنلاین - ارسال شده در

نرخ تبدیل (Conversion Rate) یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که به واسطه اندازه‌گیری آن، میزان موفقیت یک کمپین تبلیغاتی مشخص می‌شود. گاهی اوقات به نظر می‌آید که یک کمپین تبلیغاتی در اصولی‌ترین حالت ...

اشتباهات رایج در بازاریاب ایمیلی

اشتباهات رایج در بازاریاب ایمیلی

بازاریابی ایمیلی - ارسال شده در

روند کمپین‌های بازاریابی ایمیلی این نیاز را می‌طلبد که همواره در حال بررسی و آنالیز باشند تا بر اساس شرایط مختلف، اقدامات بهینه سازی ایمیل انجام شود. اما باید بدانید که در این ...

ترند‌های رسانه اجتماعی که در سال ۲۰۱۸ رشد خواهند کرد

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ارسال شده در

social.share

بهترین و بدترین زمان برای پست گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی - ارسال شده در