به اکثر کسبوکارهای نوپا و توسعه یافته ثابت شده که تبلیغات کلیکی میتواند بخش بزرگی از نیازهای دیجیتال مارکتینگ آنها را برآورده کند. ولی خیلی از کسبوکارها هم هستند که بدون هیچ دلیل ...
اگر تصمیم گرفتهاید یک ویدیو برای کسبوکار خود ایجاد کنید باید به چند نکته توجه داشته باشید. قرار است از کجا شروع کنید و چه سبک ویدیویی را انتخاب کنید؟ هزینه آن چقدر ...
اردیبهشت ماه که دومین ماه سال هجری خورشیدی به حساب میآید، همیشه اولین فرصتی است که میتوانیم به صورت جدی روی بازاریابی و برنامههای داخلی شرکت خود تمرکز کنیم؛ زیرا در نیمه اول ...
در ادامه بخش اول مقاله به بررسی تکنیکهای در جهت جذب کاربران برای کسبوکارهای آنلاین میپردازیم که به شما کمک خواهد کرد تا همسو با تغییر سلیقه کاربران، سایت و فروشگاه اینترنتی خود ...
همان طور که میدانید ایجاد روابط معنیدار با مخاطبان، کار سختی برای استارتاپها و کسبوکارهای نوپا به حساب میآید. هر کسبوکاری میتواند به وسیله محتوا این پروسه را مقیاسبندی کند. شما به کمک استراتژیهای ...
کاربرانی که خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام میدهند همواره در حال حرکت و تغییر سلیقه هستند، رفتارهای مختلفی دارند و پلتفرمهای متنوع را تجربه میکنند. برای مثال در سالهای اخیر کاربران ...
نرخ تبدیل (Conversion Rate) یکی از مهمترین فاکتورهایی است که به واسطه اندازهگیری آن، میزان موفقیت یک کمپین تبلیغاتی مشخص میشود. گاهی اوقات به نظر میآید که یک کمپین تبلیغاتی در اصولیترین حالت ...
روند کمپینهای بازاریابی ایمیلی این نیاز را میطلبد که همواره در حال بررسی و آنالیز باشند تا بر اساس شرایط مختلف، اقدامات بهینه سازی ایمیل انجام شود. اما باید بدانید که در این ...
این چهارمین گام از سری مقالات بازاریابی در تعطیلات است که قرار است در مورد اجرای صحیح کمپینهای مناسبتی (تعطیلات نوروز، تابستان، شب یلدا و غیره) صحبت کنیم و نکات مهمی که باید ...
بازاریابی شبکههای اجتماعی -
بازاریابی شبکههای اجتماعی -